Namens PvdA Medemblik: BEDANKT!

Door Tom Beuker op 22 maart 2018

De PvdA Medemblik wil graag alle kiezers bedanken die gisteren op ons hebben gestemd! In totaal hebben maar liefst 1348 kiezers het vakje van de PvdA rood gekleurd. Een mooie stijging van 132 stemmen ten opzichte van vier jaar geleden. Hiermee gaat onze partij tegen de landelijke trend in en blijft de PvdA met twee zetels in de gemeenteraad.

Dank voor alle steun, speciaal naar het campagneteam en alle vrijwilligers die ons de afgelopen periode hebben geholpen om een succesvolle campagne neer te zetten.

Daarnaast feliciteren wij natuurlijk ook de overige winnaars van deze verkiezingen de VVD, Gemeentebelangen, PWF en GroenLinks.

PvdA Medemblik

Tom Beuker

Ik ben Tom Beuker (oktober 1990) en sinds juli 2016 woonachtig in het mooie Wognum. Daarvoor heb ik bijna twintig jaar met veel plezier in het net zo mooie Benningbroek gewoond. Inmiddels werk ik ruim vier jaar bij uitzendorganisatie Randstad in verschillende functies. Sinds maart 2014 ben ik actief voor de PvdA Medemblik als commissielid

Meer over Tom Beuker